Roligare rubriker?

Hallåå! =)

Det blev inget pluggande idag inte, fastnade första twilight boken direkt när jag öppnade den och har legat och läst sedan jag skrev senast, inte såå bra när man har prov på onsdag va? :( jag får plugga imorgon helt enkelt, om jag nu inte ligger fastklistrad i soffan och läser, men det får jag inte göra, läxorna måste gå först faktiskt!. Mikael har fått underhålla mig lite smått, men för undefär en timma sedan så lämnade han mig för att duscha och kolla på film, elakt!! haha! Imorgon är det skola igen, längtar inte .. :/ menmen. bara att härda ut =) nej, nu ska jag fortsätta läsa tror jag ;) Vi hörs imorgon istället! :)

Justdet! Jag ska försöka komma på roligare rubriker än dagensdatum, så det blir lite variation, vi får se hur det går ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0