lååång dag

hejsan! :)
en lång dag kan man verkligen säga att det varit!
jobbigt i skolan med huvudvärk och jättetrött! :/ Men iallafall, efter skolan åkte jag hem först och sedan tog jag och mikaela våra mopeder till borås, där hon köpte sig en kamera, och bilder ifrån dagen kommer imorgon eller så :) mikaela måste nämligen skicka dom först ^^ haha :) Nyss förhörde min mamma mig på vårat so prov vi ska ha på onsdag, eller ja dom frågorna vi fått att svara på, kunde en hel del, men satt även samtidigt och camade med Mikael, som trodde att jag hade en hel konversation med mig själv (y) hahaha :p men jag förklarade för honom sedan att min mamma förhörde mig :) Imorgon vet jag inte vad som händer, orkar inte gå till skolan, men måste väl :/ hade hellre varit hemma och pluggat hela dagen! ..  menmen. Nu ikväll ska jag börja på andra twilight boken, vilket inte är så smart, men spelar ingen roll nu faktiskt, vill bara läsa mermermer! ^^ Förresten så dissade mikael mig nu :( han bara loggade ut :( dumma han! ;( hahaha, men nu ska jag börja läsa, godnatt sötnosar, vi hörs imon! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0