ii skolan!

Hallåååå! =))
jaa, i skolan där är vart jag är just nu, sitter och letar efter olika gymnasium att gå på! :)
just nu är jag inne på att gå på Kunskapskällan i Herrljunga, där Clara som sitter jämte mig också är lite inne på att gå, vi får se hur det blir med det, eftersom isåfall får vi flytta hemifrån.. GAAAAH! :o haha, men det kan nog gå bra ifall jag har Clara som bor med mig :) Jag var ju så smart att jag missade bussen imorse, eller rättaresagt jag och Malin missade bussen, haha ^^ vi är inte speciellt smarta ;) ja, så vi fick ta en senare buss och sedan kom vi till skolan under språket klockan halv tio .. inte så härligt då elle? missa några lektioner haha :) Idag ska jag plugga som en tok eftersom jag har ett so prov imon, inte sååå roligt faktiskt .. menmen, det får bli så nu, jag får skylla mig själv om jag väljer att läsa twilight istället för frågorna och svaren vi gått igenom. Jaa, men nu måste jag skynda mig och leta lite mer gymnasieskolor, så vi hörs senare gullungar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0