Ännu en gång ..

.. Sitter jag i skolan ;)
Jag och Clara kollar fortfarande på gymnasium eftersom vi inte hade någonting att göra för vi hade prov på So'n i helklass, och då blev våran So i halvklass inställd :p så börjar vid 11.55 igen ^^ och jag slutade 10.45 :) Usch idag vill jag bara hem ifrån skolan, är sjukt trött och orkar inte med alla lektioner, menmen .. Ikväll är det hockey, så får iiinte åka hem! Fick skolkorten idag med, ska se om jag kan ta en hyfsad bild med en kamera på dom och lägga upp här :) Igår klippte jag mig, inte så stor skillnad, klippte upp håret lite bara ;) jaa, har inte så mycket mer att skriva mer än att det är studiedag imorgon, så blir det seger idag ska det firas stooort! :) haha. men nu ska jag gå ifrån datorn :p vi hörs säkert senare idag! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0