270909

Hejsan!
Varför blir det alltid så att när jag lägger ner min blogg så blir jag sugen på att blogga igen? :o
har vart sugen på att blogga nu i flera dagar! intebraaaa! så nu är bloggen uppe för läsning igen, och jag ska försöka få fler läsare till min blogg också! :) vi får se om det lyckas ;) haha!

Jag orkar däremot inte skriva idag, jag måste pluggaaa! har so prov på onsdag, så blir pluggpluggplugg resten av dagen idag, eller så kanske jag bäddar ner mig i sängen med första twilight boken och en kopp te, vii får se :) istället får ni massor med bilder som jag tagit sen jag la ner bloggen!



Jag i skolan ^^


Hockey!


Hooockey!


Mer Hockey! =)


H-O-C-K-E-Y, HOCKEY! =D

Och vem var på Hockeyn om inte Mikael? =)


Och bara för att retas så lägger jag upp en bild på mikael till! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0