200909

Hejjjs! :)

Har ju inte skrivit på ett tag, men vart jättemycket i skolan, och sen har jag gått och blivit förkyld nu igen, börjar bli trött på det här nu!..

Tisdagen efter skolan spenderade jag hemma, ingenting att göra verkligen..

Onsdagen efter skolan spenderade jag framför datorn med radion på slagen, eftersom de sände live ifrån Växjö vs Borås, första hockey matchen den här säsongen ju! =D hehe, även om matchen inte gick bra så var de kul och lyssna! :)

Torsdagen efter skolan spenderade jag hemma ännu en dag, finns ingenting och göra ju :o

Fredagen efter skolan däremot, Jag och malin gick tidigare från So'n för att åka in till ulricehamn och sedan vidare till borås! =) När vi kom till borås så gick vi direkt till telia, så att jag kunde lämna in min mobil på lagning, eftersom min uppåt knapp inte fungerar. Sedan gick vi till knalleland, och där åt vi på Max direkt :p sedan gick vi runt i knalleland, malin köpte ett par jeans, en tröja och lite så, jag själv köpte en mössa och lösnaglar ;) Vid 17.50 åkte jag och pappa in till borås igen, och åkte till ekohallen först, och sedan vidare till iiiiishallen! :D För årets första hemma match såklart, haha de va skojjj! =) fast den jävla skitdomaren alltså, gud vad jag ville hoppa sönder honooooom! :o

Igår hade jag sjukt tråkigt först, men sen tog jag och Tinna våra mopeder till ulricehamn och käka pizza ich hälsade på Julia och Vendela en stund, sen åkte vi hem och när jag kom hem stekte jag hamburgare till Daniel och sedan åkte jag och Mikaela till Fristad och köpte godis&dricka och lite så, sen åkte vi runt lite, och sedan hem till mig och kollade på "Man inte the house" :) det var skoj, sen när hon åkte hem så somnade jag gottttttigt! :) sovit hela natten, och vaknade lite efter sju. :p haha. Och idag ska jag och Mikaela åka till Ulricehamn och kolla hur gammal man måste va för att börja gymma :) tihi, så vi hörs senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0