150909

Hallåå! :)
orkade inte skriva igår, var i Borås med Simon, och hans mamma, lillebror och lillasyster! :) det var roligt,  tihi, när jag kom hem så kollade jag på tv :p haha. gjorde typ ingenting mer sen.. Idag har jag varit i skolan, de va dryggggt! Har mått sjukt dåligt hela dagen också, ont i magen! :/ men det fick gå ändå! =) lektionerna flöt på, gjorde massor på slöjden! :D stolt som en tok x) hahaha! Men sen på No'n, ja så gick jag därifrån, vi kom in i klassrummet, och de luktar sååå jävla illa, och sen får vi se att våran No lärare tagit in Äggstockar, livmoder och ändtarm och skit, fyfan! såå jävla äckligt :o Men pratade med han sen och han sa att de va lugnt! :) Idag ska jag nog inte göra någonting tror jag, kolla på film tror jag :p får se! :) ska nog fråga malin om hon ska med till hökerum och köpa lite godis eller nått ;D haha, men jag orkar inte skriva mer nu, tagit mig typ en timma och skriva det här inlägget! :p Förresten har ni hört att Patrick Swayze är död? han i till exempel Dirty Dancing, Ghost och så vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0