130909

Hallååå! :)
jag hann/orkade inte skriva igår, gick ju moppekursen igår, och när jag kom hem så somnade jag typ direkt, och sen har jag sovit sen dess :p ahahaha! :) Ah, Moppekursen gick bra, haha tur att Julia va där med, annars hade jag ju dött verkligen .. haha, men ja, allt gick bra, hade alla rätt på provet och uppkörningen gick bra med! :) så snart är jag och Julia ute och kör på vägarna ;) haha, hon har iochförsig inte fått sin moppe än, så blir väl lite svårt :p och jag får inte köra lagligt än heller, rätt dryyygt! men snart så! =D och som jag skrev så somnade jag nästan direkt när jag kom hem, eller ja, jag somnade runt halv åtta kanske, och jag kom hem vid typ sex! :p ah, så det finns inte mycket mer att berätta nu, mer än att jag ska plugga heeela dagen idag, inte speciellt roligt! ;( menmen, vi hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0