110909 - Fotoinlägg

Hallååå! :)
Nu kommer alla dessa bilder som jag har sagt att jag ska lägga ut. Nu kommer det bilder ifrån när jag färgade håret, ifrån några fotosessioner och ifrån vidablick! :) Klicka på bilderna för att se dem i större format! :) Förresten så är de suuug kvalité när man klickar på dom, dom är inte så suddiga och dåliga igentligen!


Färgning av mitt hår

jag med färgen i håret! :)


haha, vi kände för att vara lite cp ;)


när mitt hår var färgat så åkte vi till fristag och köpte godis! ;)
Malin påå bilden! :)


Jag i malins snygga hjälm x)

Fotosession

iceheart


bollll! x)


Rose in water


sky! :)

Vidablick

Jag klättrade upp 10 meter upp i luften och gick över en stock! :D


Simon (en Bdoare i 8b) klättrade upp och gick före mig! :)


Jacob och Svante fick göra en uppgift! :)



På Upptech! :p



Sofiia på upptech! ;D


Sofia och hennes nya bästa vän busschauffören Håkan! :)


Sofia var väääldigt koncentrerad! :D


Jacob och någon mer sjua hade rooligt på lekplatsen! :p


Sofia skulle åka ner för en annorlunda rushkana, men det gick inte så bra som ni ser! ;) hahaha! :D

orkar inte lägga up fler bilder nu, men vi hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0