090909

Hallååå! =)
idag har jag bara varit i skolan, va bra faktiskt! :) eller ja, både bra och dåligt ;) Skulle igentligen varit med simon idag efter skolan, men vi tar det imorgon istället, såå himla mycket plugg nu på sistone verkligen, hatar det! ;( sen att ha moppekursen att tänka på gör det ju inte alls bättre! :/ menmen, det ska nog lösa sig! :) Imorgon ska jag ju såklart till skolan, väääldigt lång dag har jag imon, men efter skolan följer simon med mig hem! :) längtar!<3 annars händer det ingenting speciellt imon, skriver antagligen imon kväll! ;) Pössss gullungar! =)

Kommentarer
Postat av: Diana

Hej!

Jag hittade din blogg via "designbloggen" på nätet. Jag såg att du hade samma problem som jag nu har, att signaturen hamnar utanför inläggen. Fick du någon hjälp tillslut med att fixa det så det blir rätt? För jag har samma problem men får aldrig svar från den bloggen.

Ser att din blogg är fin och signaturen är på plats, om du tittar på min blogg så ser man att den är helt utanför.

Kan du kanske tipsa mig om hur du lyckades få den på rätt plats?

Vore jätte tacksam.

Mvh

Diana

2009-09-10 @ 14:41:09
URL: http://dianaq.blogg.se/
Postat av: svar till "diana"

Hallååå! :)

nej, jag fick faktiskt ingen hjälp, utan bytte mitt tema till vitt och sedan fick det bli som det ville tänkte jag, och det blev ju bra! :)

jag kan däremot tipsa om att istället för att ha signaturen på plats hela tiden så lägger du in den själv i slutet på varje inlägg! :)

Mhv

Ida

2009-09-10 @ 15:44:01
URL: http://iidajohanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0