080909

hallååå! :)
Glömde skriva igår :o Hade massa och göra faktiskt! ..
jaa, igår var det ju skola, var både bra & dåligt faktiskt, men mest dåligt.. Orkar inte ta upp hela dagen igår, är inte på humör faktiskt :p
Jaa, dagen idag var myycket bättre! =) Började med planering, de va dryggggt! Sen hade vi matte, myycket roligare, även om matte inte är speciellt roligt :p sen hade vi språk och sen hade vi slöjd, men jag är ju vääldigt anti slöjd, så gjorde typ ingenting! ;) sen efter en timma på slöjden, så skulle vi gå och äta och sen skulle vi på en teater i musiksalen, den handlade om syskon själar, den var bra! :) och jag blev intervjuad utav tv4 som var där och filmade, länken till klippet kommer i slutet ! :) ah, och sen hade vi matte igen, de va drygt, men jobbade lite iallafall! ;) sen hade vi no och sen slutade vi, gick till bussen och åkte hem då så klart :p när jag kom hem åt jag och sen har jag bara kollat på tv och pluggat hela dagen.. Nu kollar jag på idol och snart ska jag sova! :) men vi hörs sötnosar! :)

- oj oj oj, bara jag som lyckas med att glömma lägga in länken till klippet ju :p
Jaja, här har ni den iallafall! :) http://tv4play.se/nyheter/lokala_nyheter/boras?videoId=1.1192472&renderingdepartment=2.40784

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0