060909

Hallå! =)
Dagen idag har varit dryyyg! Väldigt lång har den iallafall varit ..
Det började iallafall med att jag vaknade vid 07.40 och gick direkt ner och duschade, skööönt. Sedan gick jag och hämtade tidningen, läste den, och sedan kom mamma&kusin rasmus ner.. Sen flöt dagen bara på, vid halv tio åkte vi och lämnade rasmus, och sen hem igen, och jag fick ett sms utav simon som inte mådde bra, så det blev ingenting idag :( sen mamma åkte till mormor och jag la mig och pluggade på allt till moppekursen jag ska ta på lördag!. Sen orkade jag inte mer så jag kollade på tv istället, och sen vid typ ett så skulle jag kolla om min moppe startade, och det gjorde den ju såklart inte :( så pappa fixade och trixade med den och tills slut funkade den! :) sen för en stund sedan dök simon upp helt plötsligt, jag hade väl såklart ingenting emot det! (a)<3 De va roligt faktist :) ah, och så åkte dom, och jag gick in hit och satte mig och började skriva här, vilket tog ett bra tag märker jag nu :p haha, jag ska kolla på film nu! vii hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0