050909

Godmorgon på er! :)
Idag händer det saker, Jag ska till stan och shoppa lite med mamma och sedan ska vi besöka min mormor på sjukhuset! :) Det var ett tag sedan jag träffade mormor nu, så det ska bli roligt att träffa henne igen! =) Sedan i eftermiddag ska ju min kusin komma hit som jag berättat ett antal gånger nu ;) haha! :p

Just nu sitter jag här i sängen med Daneils laptop och ska kolla på gilmore girls :) Måste förresten köpa fjärde säsongen snart, kollade ju klart på tredje säsongen nu i veckan när jag var sjuk :( fast det får nog vänta till efter den 20 då jag får pengar igen :)

Jaa, det var nog det jag hade att skriva för tillfället, får se om jag skriver om alla mina och min kusins upptåg ikväll eller så! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0