050909

Hallååå! =)
nu sitter jag här, mamma, rasmus och pappa är ute och går med hundarna tack och lov, är riktigt trött faktiskt! .. menmen, idag har jag ju vart i borås och shoppat, det var häärligt, köpte massa saker, men har inte hunnit ta bilder på det jag köpte, men det kanske kommer lite senare! :) sen har jag insett att jag glömt lägga upp massa bilder som jag lovat att lägga upp, till exempel från den gången då malin färgade håret på mig, och sedan även ifrån dead by april@ Liseberg. Men jag lovar att det kommer antingen ikväll eller imorgon, troligast imorgon!. men efter att jag, mamma och pappa shoppat i stan så åkte vi till sjukhuset och hälsade på mormor, uscha det var verkligen hemskt och se henne ligga där, helt hjälplös, hon får ju inte ens lämna sin sjukhus säng :(<3 Men hon kommer klara det&bli bättre, det vet jag!<3 Sen när vi kom hem så satte jag mig vid tvn och kollade på tv lite, sedan kom lilla rasmus hit :) och så har han varit här sedan dess. Pappa ska skjutsa hem honom ikväll typ runt elva eller så :p jag själv försöker hitta någon att vara med, orkar inte va hemma ikväll! ..

Imorgon ska jag ju va med Simon, det ska bli härligt, saknar honom som en took ju, inte vart med han på över en vecka nu! :(<3 äh, jag har inget mer att skriva nu, så det här får räcka! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0