040909

Hallåå! =)
Här sitter jag och har ingenting och göra och lyssnar på Fame - Irene Cara, och fick för mig att skriva här! :)
Dagen idag var ganska bra faktiskt, gick fort! :) Men fyfaaaan vad omogen du är, låt mig va&ha på mig vad fan jag vill ditt äckel! förlåt, men att någon kan bli så jävla omogen och säga "men kolla, hon har ju simons tröja på sig"? jag har fan på mig vad fan jag vill och du ska inte säga någonting när hon har på sig mickes brallor hela tiden? juste!. så käft pucko! -.- Sorry bloggen, men jag blir så sjukt sur när någon är så sjukt omogen! x) haha!. Jaja, iallafall började med idrott idag, men var inte med eftersom jag vart sjuk i en hel vecka nästan, men dom andra spelade innebandy och Erik sköt en boll på min läpp :o hahaha! ;) Gjorde faktiskt rätt ont :p efter idrotten åt jag och Krall (rickard!) frukost, sen kom även Charlie och Zeb och satt och åt med oss :) Sen hade vi svenska prov.. hade inte pluggat någonting eftersom jag vart sjuk och inte ens vetat om att vi skulle ha det, men det visade sig att vi fick ha med oss våra anteckningar in(?) :s men jag lånade Kralls, vilket var till stor hjälp, tackar så myycket! :) gick nog bra på provet hoppas jag, sen när vi var klara med provet fick vi gå och låna böcker till bokarbetet vi ska börja med nu =D Jag lånade Jane Austen's bok Övertalning. Älskar ju Jane Austen så den här boken hoppas jag är bra =) åhh, nu kom den gulligaste låten ju, If tomorrow never comes - Ronan Keating, den texten är så sann! man behöver verkligen berätta för den man älskar att man gör det innan det är för sent.. <3 MEN, nu kom jag ifrån ämnet, SKOLAN! :p egentligen gör det inte så mycket men ändå ;) ah, efter svenskan hade vi en två timmars so lektion, men det gick ju bra, i slutet kollade vi på en svartvit film ifrån första världskriget, den SÖG!. hahaha, men jag lyssnade på musik och dagdrömde lite (a) ;) sen klockan tolv slutade vi, och jag åkte med ebba hem, tack för skjutsen gullet! :) och sen har jag suttit här en hel del, jag har varit i ulricehamn och köpt godis och sånt med pappa, och jag har varit ute i regnet med malin, (VAD FAAAN TÄNKTE VI PÅ? :P ) hahaha! :) och ikväll ska jag ta och kolla på en film tror jag och bara mysa med mig själv i sängen :)

Idag har min mormor också opererats, allt gick bra vilket är skönt, ska upp och hälsa på henne på lasarettet imorgon! :)

Imorgon vet jag inte alls vad som händer, min lilla kusin ska nog komma hit :) Sen på söndag blir det Simon, saknar han som en took!<3 har inte varit med honom sen i lördags, uscha! ;(<3

oooj, det här blev ett långtlångt inlägg ser jag nu, ursäkta mig för detta! :) Men nu ska jag kolla på film, kanske skriver imorgon eller så! ;) Förresten, vad gillar ni min nya design? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0