030909

Hallååå! =)
är foooortfarande sjukis, och nu är jag riktigt riktigt trött på att vara sjuk, sitter här med feber och förkyldning, och just nu vill jag fan hellre va i skolan! ;( Saknar alla i skolan, speciellt sofia&simon! :/<3 Men i helgen hoppas jag på att vara frisk och att simon mår bättre, han mådde inte bra igår nämligen, stackars älskling<3
Iallafall, just nu sitter jag och kollar på 27 dresses, love iiit! taha, så sjukt bra är den! =D jaa, och idag ska jag nog försöka städa mitt rum, och hålla det rent och fint tills åtminstonde lördag, för då kommer min söta lilla kusin rasmus hit! =) minns inte när jag träffade honom senast, längesedan var det iallafall! :) Sen i helgen, vet faktiskt inte om det blir lördag eller om det blir söndag så ska jag vara med simon om vi båda mår bra då iallafall! :)<3 men nu ska jag fortsätta kolla på tv! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0