010909

Hallåå! =)
Jag är fortfarande sjukis, fast jag gick till skolan idag först, för jag och simon hade bestämt att jag skulle med han hem idag, men så blev det ju inte .. :( Det slutade med att jag och Malin åkte hem ifrån skolan, jag för att jag var yr&hade huvudvärd&feber&massa skit, och malin hade ont i huvudet och så .. ;( ah, inget komplicerat mer än att vi tog buss hem och så. Nu har jag ganska hög feber så ingen skola för mig imorgon inte, lite små drygt, mycket roligare i skolan än att vara ensam hemma och inte ha någonting att göra :/
Men iallafall, jag ska sätta mig och göra om bloggen lite nu, men vet inte om jag orkar bli klar idag, så jag kanske fortsätter imorgon om det är så, det får vi se. Tänkte säg till det så ni inte undrar vad som händer här! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0