Svaren till frågestunden

som ni sööög på att fråga på :o

Har jag någon chans på dig?
Jadu Johan, jag vet inte ..

Jag är bäst elle hur?
haha, malin, glöm de, JAG är bäst! :L

do u löv me?
Ja, mikael de gör jag faktiskt ..

Hur gammal är du?
Har du något husdjur?

Celia, jag är 15 år gammal, och jag har massor med husdjur, 3 hundar, 1 katt, 1 undurlat, 1 kanin och hullt med fiskar :)

Regnar det? :O
haha, Cody, när du frågade den frågan, då jävlar regnade det minsann, haha men just nu regnar det väl inte? :o haha :p

Hur gör du din header?
Jag vet att Annie inte frågade den frågan på frågestunden, men tog med den frågan ändå ;)
när jag gjorde den här headern som jag har nu, så använde jag en Scrapbook (stavning?:o) sida på internet, min ibland använder jag picasa, och ibland Picnik.com. :)

Det var alla frågor :o nästa gång får ni minsann fråga bättreeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0