Studiedag

Har jag haft idag, sjukt skönt att vara redig och tagga inför orienteringsdagen imon, vilket jag inte taggar inför eftersom jag hatar orientering haha ^^ Men jag har övertalat mikael till att ringa mig imon när jag är i skogen så jag får sällskap! :) tack för det! ;)<3 Idag har jag inte gjort så mycket, satte på mina lösnaglar, bild på resultatet kommer imorgon för övrigt. ah och sen har jag bara läst tredje twilight boken hela dagen :) ska väl fortsätta med det om en stund, måste sova tidigt idag, är riktigt trött och sen måste man ju vara utvilad om jag ska prata med mikael imorgon ;) hahaha :) näe, men det finns inte så mycket mer att säga, mer än att fråga på på min frågestund :) svarar på alla frågor i helgen, men vi hörs imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0