orienteringsdag

hallåå! :)
Idag hade vi ju orienteringsdag, INTE KUL! hatar de verkligen! Kom inte ens till första kontrollen innan jag tappa bort mig (y) så jag gick efter Ebba och Sofia :p vi blev klara på ungefär två timmar, och eftersom mikael inte hade vaknat, så ringde jag, ebba oh en till han så att han vaknade :p haha ;) sen ringde han upp mig efter lite mer än en halvtimma, och så pratade vi ett tag sen skulle jag duscha oh de, så vi fick lägga på, oså käkade jag och Clara och sen ringde jag han igen, oså fick han ringa upp mig, as så snackade vi ända tills min lektion började 12.15, och sen satte jag och Clara oss i ett annat klassrum, så jag ringde upp han igen xD oså pratade vi hela svenska lektionen :p sen ringde han vid halv två igen, men sen började min so, och då fick jag avsluta det, sen hade vi so och efter son ringde jag upp han, och sen fick vi lägga på igen för mitt batteri på mobilen tog slut -.- menmen ^^ sen åkte jag hem och så har jag vart i borås en snabbis med pappa och lite så, imorgon kommer det bilder ifrån den här veckan :) vi höörs! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0