Och eftersom Mikael är som han är ...

... Så ska jag skriva ett inlägg om honom, på hans begäran ;)
Ja, Jag känner Mikael genom hockeyn typ, och sen gick han och min Kusin i samma skola, men han gick typ i D och min kusin i E, eller var det tvärtom? haha jag minns inte ^^ men ja, som jag sa så träffade jag honom genom hockeyn, eller ja, vi började prata på msn, där han kände igen mig ifrån hockeyn, fast jag hade inte en susning om vem han var, haha tills han förklarade vem han var, och hur han såg ut, så jag kunde känna igen han på hockeyn. Sedan träffades vi i Borås en gång och sen blev det inte så mycket mer med det ^^ Men nu när hockeyn är gång så pratar vi igen :) ah, ni ska få lite mer "personlig" info istället för mina berättelser ;)

Det här är Mikael;
Namn; Mikael Saarinen.
Ålder; Fyller 18 i Januari
Relationsstatus; Singel (vad jag vet iallafall) men ni kan ju glömma han, för han är min ;) hahaha ^^
jaa, jag vet inte om det finns så mycket mer att säga, och jag hoppas att mikael är nöjd med det här inlägger, och nu kommer det bilder på han också :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0