mycket i skolan..

Hallååå! :)
jag vet att jag suger på att uppdatera ibland, men nu är det bara för mycket i skolan, massor med arbeten som ska in och läxor som ska göras och till råga på allt har jag konstant ont i huvudet, och kan inte somna på kvällarna för att jag blir stressad över att inte hinna färdigt osv. Så det är lite svårt att hinna med allt, Skolan, bloggen, läxor&arbeten, hockey och självklart att ha lite fritid också. När det blir såhär mycket då vill jag bara släppa allt och ge upp, men gör jag det så kommer jag ju antagligen inte in på gymnasiet, och det måste jag ju såklart! har hittat en fjärde skola som jag ska besöka under en öppethus dag, och det känns bra, att veta vad jag vill gå, och ha siktet inställt på vart jag vill gå också :)

Förresten, jag har funderat, och jag vill ha hjälp med förbättringar på bloggen, kom med saker som ni vill att jag ska ta upp, om ni vill att jag ska lägga upp mer bilder jag fotar osv, kom med förslag på olika saker helt enkelt! :) T ex om ni vill att jag ska börja med inne och ute listor, eller kanske hissa och dissa grejor, så säg till bara så ska vi se vad vi kan göra åt saken, säg gärna vad ni vill läsa om också :)

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa en bok och slappna av lite, längesedan nu känns det som.
Godnatt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0