lååång lördag..

Hallååå!
.. är vad den minst sagt har vart idaaag! vaknade vid sju, vilket var planerat eftersom jag skulle fotat, men med mulet väder så struntade jag i det. Jag spelade lite sims istället och sedan började jag städa, vilket jag höll på med till klockan två ungefär, då jag fick nog så jag kollade på film istället, Kollade på "hemma bäst" :) sedan spelade jag lite mer sims och sen har dagen bara flytit på, nyss vart jag ute med Mikaela och pratade, det var sjukt skönt att få prata med någon som alltid förstår, tack för allt Mikaela!<3 och nu sitter jag här och ska snart äta, är jätte hungrig, haha :) men vi hörs säkert imon! =)

I can't take this anymore, it's up to you from here.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0