JÄVLIGT DÅLIGT HUMÖR.

jaa, det är minsann vad jag är på nu. och jag bara måste få skriva av mig.

Jag får så jävla många frågor på varför jag är arg/sur och på dåligt humör hela tiden, här har ni svaret : JAG VET INTE! Jag vet inte varför jag bara kan börja gråta utan anledning, jag vet inte varför mitt humör går upp och ner hela jävla tiden, jag vet inte varför jag mår som jag gör. Men jag kan inte hjälpa det, och att alla frågar/anklagar mig för de hela jävla tiden,gör fan inget bättre. Alla skolarbeten som ska in, alla läxor, all skit man får för att man inte gör någonting rätt, jag pallar inte. Jag kommer bryta ihop snart, väldigt snart om jag inte får en förändring, men somvanligt så är det ingen som varken lyssnar eller bryr sig, så vad fan ska jag göra? Allt jag kan göra är att bita ihop, och visa alla den "perfekta illusionen" som alla tror jag är jämt och ständigt. Jag spelar en roll i skolan, jag är den glada flickan som vill ha bra betyg, men som inte orkar bry sig. Men igentligen är jag den flickan som pressar sig själv längre än vad jag klarar av, allt måste vara perfekt, allt måste stämma, jag går i bitar förhelvete. Jag orkar inte mer, jag lägger ner den här skiten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0