jag lovade ju ^^

faktiskt att jag skulle skriva när jag kom hem, och man måste ju hålla det man lovar, försöka iallafall haha ^^
så trött som en gnu sitter jag här och skriver, hoppas ni är nöjda nu ;)
imorse skulle jag till tanläkaren iallafall, så jag gav mig själv sovmorgon, och struntade i min första lektion, men istället för sovmorgon, vaknar jag vid 05.25 :o och kunde inte somna om heller >.< jag vart suuuris så, haha.. så jag gick upp, och låg och kollade film och så, sen vid 8 tog jag buss till ulricehamn och gick upp till tandläkaren, som meddelade mig att jag ska plasta in mina tänder, vad nu det betyder :s så jag ska tillbaka den 1 december och fixa det, men mamma lovade att följa med mig då :P sen åkte jag till skolan och hade so, sen vart de lunch och äcklig mat, så käka inget ^^ sen hade vi no i en halvtimma sen hade vi någon grej vi skulle svara på frågot om någon psykiskgrej, ingen aning om vad det var för något xD sen hade vi språk, engelska och läsning, sen var dagen slut, var sjukt trött och hade en väldans huvudvärk i bussen hem, så halvsov hela vägen :p sen när jag kom hem lagade jag mat och satte mig här och kollade på film :) sen när mamma och daniel kom hem så började det pratas om att åka till ikea, och resten vet ni ju, alltså att vi åkte till ikea, haha ^^ och nu är jag hemma igen, sååå himla trött är jag, så nu säger jag Tack och Godnatt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0