in school

tjabba tjena Hallå! :D
jag sitter på en extra SO lektion med clara, eller jaa, vi bestämde oss för att vara med på C2's SO också, eftersom vi inte är klara med so arbetet >.<
dagen efter skolan idag innebär plugg, plugg och ännu mera plugg, svenska arbete och so arbete, no läxa och så vidare, inte speciellt roligt .. Men på lördag ska jag antagligen få köpa min nya säng, en 140 cm säng, så jävla härligt! ska möblera om i mitt rum också, före och efter bilder kommer så klart upp här när de är klart :)

Igår vart jag ju på hockey, vann gjorde vi, sjukt härligt! :D haha ^^ när jag kom hem satt jag vid datan en stund sen sov jag, inte så mycket att berätta ^^
och sen på dagen i skolan hände det ingenting heller så inget att bry sig om ;)

Imorgon har jag ingen aning om vad som händer, tar dagen som den kommer istället :)
Men nu ska jag plugga igen >.< ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0