Heeeelg med snööö? :o

Ja,fyysjuttsingen för snööö!
vafan, de är ju oktober, vänta till december, då tackar jag gäärna ja till snö!

iallafall, jag kom hem för en halvtimma sen ungefär, tog moppen till skolan imorse eftersom jag slutar tolv på fredagar .. ah, iallafall på svenskan inser jag att de SNÖAR! inte regnar, och direkt tänkte jag på min moppe, undrade om den skulle starta, så när svenskan var slut gick jag och Clara ut och kollade om våra mopeder startade, och så flyttade vi dom, så dom stod under ett träd istället. Sen hade vi Hemkunskap, hade tvättlära, så nu vet jag hur man tvättar, torktumlar, stryker, manglar och hänger upp handdukar :s onödigt vetande :p ah, sen vid tolv slutade vi som sagt, och jag satte mig på min moppe och åkte hem, fick köra riktigt sakta för att inte ramla, men jag klarade det iallafall :) när jag kom hem hämtade jag KAMERAN, och fotade lite, de bilderna kommer i slutet :) eller ja, dom kommer nu faktiskt, har inget mer att säga ju :p haha, vi hörs =)
Klicka på bilderna ;)


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0