Fredagfredagfredag!

ååh, vad härligt med Fredagsmys! :D
jag sitter här med datan i knät i min säng och myser med mig själv, haha :p
ja, dagen idag har varit bra! :) Började med idrott i morse, var inte alls taggad, förrän jag fick veta att vi skulle spela innebandy en stund, åååh vad härligt, var riktigt längesedan jag spelade innebandy nu :) så jag vart med på hela idrottslektionen för engångsskull :p när jag bytt om och så gick jag till matsalen och åt frukost, men hann inte äta så mycket, hade bara 15 minuter på mig ^^ haha. sen när svenskan börjat tog det typ 10 minuter sen gick brandlarmet >.< så sjukt drygt, ahaha :p sen fick vi gå in igen, och då arbetade jag på, måste börja tänka på mina betyg nu alltså .. sen hade vi SO direkt efter, satt och jobbade med klara på varsin dator, vi har börjat med förintelsen nu, gick fruktansvärt bra faktiskt :) jaa, och när klockan slog 11.50 slutade vi :D Mamma kom och hämtade mig, och så åkte vi hem sen har jag varit hemma sedan dess, skönt faktiskt, har bara varit och handlat med pappa för en stund sedan, och sen har jag pluggat massor och lite så. Imorgon ska jag försöka ta mig upp tidigt tidigt och gå ner till sjön och fota lite, får se om jag orkar :) nu kommer lite Ego bilder, som jag är sååå bra på :)


Dagens outfit;
Jeans från pepe jeans london.
Linne från Gina tricot.
Skjortan är tagen från min bror, och har ingen aning varifrån den är.


jag är söt. haha :)


tihi, jag var sjukt trött, så ursäkta minen tack ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej!

Följ min blogg på Bloglovin' så följer jag din!:)

Kram!

2009-10-10 @ 11:49:22
URL: http://typsaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0