en låååång föreläsning

var vad vi fick i skolan idag, men tanke på att jag inte sovit så mycket inatt så var det inte så härligt att sitta i Stenbock's aula och lyssna på en gammal gubbe som bara pratade i TRE TIMMAR :o så sjukt tråkigt ,somnade minst 3 gånger, ja fyfan .. väl tillbaka i skolan gick vi till matsalen men ingen god mat som vanligt (y) sen gick jag,clara,johan,peter och Fredrik till ica, de va rätt kul men dryygt ändå ^^ haha det var en liten unge som skulle slå ner fredrik, och efter han försökt så fick han en klubba av johan, haha! :D sen hade vi franska, engelska&läsning och sen slutade vi, och nu är jag hemma, och ska på utvecklingssamtal om en stund, inte sååå roligt precis -.- menmen. vi hörs när jag är hemma igen ^^ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0