efter en dag i skolan och massor med plugg..

.. har jag äntligen tid att skriva här :) får passa på medans mikael sover, så han har något att läsa när han vaknar :) men nu vart min maat klar :o så nu får jag skynda mig och hämta den så kommer jag snart ;) haha
5 minuter senare; sådär, nu har jag hämtat maten iallafall ;) haha, och åter till dagen antagligen då, imorse när jag vaknade gick jag rätt ner till duschen, åååh vad skönt att duscha alltså! sedan flöt morgonen på som möjligt, i skolan började vi med planering och sedan hade vi nutidsfrågor som var en tävling för typ alla i hela sverige eller något sånt, minns inte vad det var för något :p sedan flöt dagen på som vanligt, tråkigt -.- när jag kom hem satte jag mig här direkt, snackade en stund med Mikael sen skulle han sova, och sen dess har ja pluggat som en took! och just nu skriver jag här, äter och väntar på att Mikael ska vaknaaa! :p Imorgon blir det borås med malin efter skolan antagligen, annars vet jag inte vad som händer den här veckan, så nu kommer några bilder från idag :)


suddigbild,jagvet. 
suddigbildjagvet..


men pluggggg!

plugg 
Pluggpluggplugg!

såhärsötärjagnärjagskaplugga
jaa, såhär söt är man då ^^ haha!

såhärsötärjagnärkagskaplugga 
Såhär söt är jag när jag ska plugga ^^


mina pluggredskap ^^

dagens outfit
Dagens Outfit;
linne från HM
leggings (syns inte!) från cubus.

Kommentarer
Postat av: Sara

Halo!

Prenumerera på min blogg via Bloglovin så prenumererar jag på din, ihi:) Bra sätt om du vill ha fler besökare!

2009-10-07 @ 18:13:26
URL: http://typsaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0