lång dag igår..

hallåå! ^^
jag skrev ju aldrig igårkväll, och det är bara för att när jag och Malin var i Borås så ringde pappa och sa att vi skulle åka till Troja/Ljungby och kolla på när Borås HC spelar mot dem. så därför hade jag ingen chans att skriva igår :p Eller jo, jag kunde ju skrivit när jag kom hemmen jag vart väääldigt trött! Matchen var bra, kyúnde varit lite bättre försvarsspel från Borås sida, men annars vart de härligt! =) Borås vann med 1-4 :D när jag kom hem satte jag mig här en stund och sen somna jag vid lite efter tolv. Vaknade vid halv sex imorse utav att pappa och mamma gick upp, inte så härligt >.< och sen kunde jag inte somna om, så de vart ju bara att gå upp.. Och just nu kollar jag på Sweet Home Alabama :) Nu ska jag kolla vidare, vi hörs! =)


Och nog måste ni erkänna att Josh Lucas ser riktigt bra ut?
gillar hans ögon skarpt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0