äntligen lov!

Skolan igår var helt okej, hann nästan helt klart med So'n men ska skicka in den på måndag :) på svenskan har vi börjat läsa "Ondskan" av Jan Guilluo, jag har väldigt svårt att komma in i boken, men det ska nog gå bra, haha plus att jag la mig på golvet under ett bord för att läsa ;) lite konstig får man vara ibland :p jag slutade ju vid 12 så jag begav mig hemmåt på moppen vid 12.15 ungefär. När jag kom hem satte jag mig här framför datorn och skulle skrivit klart min svenska igentligen, men blev inte så eftersom mikael underhöll mig istället ^^ :) När mikaela kom hem vid halv fyra ungefär kollade hon så hennes moppe startade, och sen fixade hon sig lite, och jag mig lite, sedan drog vi till Borås och kollade kläder och så, var allmänt mysigt! vi gör inte sånt här så ofta, så de är alltid lika kuuul! :) Tack för allt Mikaela!<3 Runt klockan sju åkte vi hem, jag kom hem vid åtta typ ;) så jävla läskigt att köra i mörkret :o vill aldrig göra om de! >.< när jag kom hem städade jag och snackade med Mikael, sen sjönk mitt humör totalt, och de ber jag om ursäkt för Mikael! hade inget med dig och göra.. sen vid elva gick jag och la mig, var sjukt trött! Men lov nu iallafall, skönt! får se vad som händer på lovet, säg till om ni vill träffas =) Idag ska jag kanske kanske kanske köpa min nya säng, ska bli så skönt! hoppas att dom har den hemma bara! Köper jag sängen så kommer det upp före och efter bilder så fort allt är i ordning :) skrivbord och sådant ska jag fixa sen, typ under nästa vecka, vi får se :) men nu ska jag äta frukost hade jag tänkt, och så hörs vi kanske under dagen eller ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0