ännu en tråkig söndag..

.. är precis vad det är, har så sjukt tråkigt! hade så tråkigt att jag började städa utav alla saker :p haha, vet inte vad jag tänkte på faktiskt :p

Iallafall, igår skulle jag ju lagt in ett fotoinlägg, men blev inte så, orkade inte x) Istället så tillbringade jag dagen framför datorn och jag pratade nog med mikael störredelen av dagen? på msn då alltså ^^ sen vid kvart i elva på kvällen ungefär gick jag ner till cody och kollade på film, men blev inte så länge, mamma ville ha mig hemma vid 12 så fick se en timma på The Dark Knight iallafall, loveit!<3  sen gick jag och la mig nästan direkt när jag kom hem, men kunde inte somna, drygt! :p haha :)

Idag gick jag upp vid halv nio eller så :) sen satte jag mig vid datorn direkt, och sedan vidare till tvn, och sen fick jag så tråkigt att jag började städa, haha :p och nu sitter mikael och klagar för att jag inte lagt upp det här inlägget än xD så nu kommer bilderna och sen kan han vara nöjd ;)


Jag och Clara hade "söt-krig" på tavlan i spec-rummet i skolan när jag snacka med mikael på Svenskan ^^


Smyg fotade mikael ännu en gång på hockeyn i onsdags ;)

 
Peters hand xD


Så här söt är jag när jag har NO ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0