310509

Hej hallå! (;
Måste ju börja med att gratta alla mammor, de är ju morsdag idag, vilket jag hoppas alla minns!!
Det har varit en underbar helg full med sol och altanbygge! :)
Igår solade jag mest och hjälpte pappa lite med att bygga altanen, och NEJ, jag ljuger inte :D haha!
Idag däremot, har jag grattat mamma, och åkte till mormor och va där med hela släkten och så, sedan åkte jag hem och soooolade, och sedan var jag med malin i marsjön och skulle tagit vårat första dopp för året, men de va för kallt xD taha, så vi låg där och solade mest faktiskt! (: sedan åkte vi hem, hämtade pengar och cyklade vidare till hökerum, där vi käka pizza och sedan åkte vi bort till min mormor och hälsade på lite, skoj var det iallafall! (: sedan tog vi äääntligen vårt första dopp, i mogden där min mormor bor, tihi! (: de va faktiskt inte så kallt som jag trodde, men nu ska jag ta och kolla på tv har jag bestämt! :D imorgon blir det skola, vilket känns total fel, känns ju som sommar lov redan xD men de är bara 2 veckor kvar, de kan jag nog stå ut med! (:
J<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0