280509

Hejsan! :D
Nu har jag precis kommit hem, vart på lasarattet och så (;
skolan idag har varit bra, riktigt skönt faktiskt, har ju egentligen åtta lektioner, men har inte alls varit så jobbigt idag som det brukar vara! (: det började med NO, då vi fick reda på matte provet och så,, sedan hade vi svenska/läsning så kollade vi klart på filmen "ett hål om dagen" den var rättså bra faktiskt! (: sedan hade vi engelska, jag gjorde engelska provet vilket jag tror gick rättså bra faktiskt! :D sen hade vi matte, fast då pratade vi om fåglar istället x'D haha!. sedan hade vi lunch, åt lite mat och så, sedan gick jag och clara till villan och va där en stund, sedan gick vi ut och kollade i typ fem minuter på "språkfotbollen" som de hade idag, men franskan(som jag går i) var inte med, utan vi gick och bakade croissanger (stavning?) istället, men de va mys iallafall ! :D och sedan hade vi so, drygt letade nyheter med alexander och sedan klockan ett gick jag och hämtade mina saker och väntade på papi som kom och hämtade mig och sedan iiiih åkte vi till lasarettet i borås och tog bort mitt gips! :D så nu har jag inget gips längre, förstår ni hur underbart det är? =D=D sedan åkte vi och hämtade mamma, och sedan åkte vi och handlade på coop, och nu är jag alltså hemma! (: snart ska jag åka och klippa mig, och det blir dryyygt! ;D men gött och klippa sig faktiskt, för mitt hår är såååå slitet! /: menmen, jaja, nu ska vi strax åka så nu måååste jag gå! (;
J<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0