270509

Hejsan! (;

Idag har det varit en underbar daag! :D tihi, fast jag var super trött imorse, och somnade nästan på första lektionen x) lite drygt bara :P sedan flöt dagen på som vanligt, haft lite andra/jobbigare saker i tankarna men de får ju gå ändå faktiskt.. men ja, efter att vi slutat, fick jag låna tio kronor av tinna så jag gick och köpte en macka som jag proppade i mig, fick då veta att jag har VG I MATTE! :D jag blev sååååå himla glad verkligen! =D tihi! (;sedan när jag letade upp jenny visade det sig att hon tappat sina nycklar, och jag glömde mina hemma till mitt skåp, så jag kom inte i i det så gick runt med jenny och letade efter hennes nycklar, mötte johan som va med mig och jenny en stund, sedan gick vi till malin och tinna en stund och sen gick vi till bussen, och johan stod med mig<3 höhö! (:
J<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0