260509

Hejsan! (:
Får bli ett snabbt inlägg idag, eftersom uggly betty börjar om två minuter :p haha! ;D
Skolan var väl okej idag, hade en lektion vilket var planering annars var jag och sofia med sexorna hela dagen tills klockan ett .. skulle haft engelska med, men hade/har sån migrän så jag pallade inte vara kvar i skolan :/ fett jobbigt var det iallafall, men som sagt de var okej i skolan, de var lite dryga de där sexorna x'D haha!. Det är lite smått synd med, för de här var antagligen sista gången jag och sofia var med på bdo grejen när sexorna kommer :( vi får se nästa år! :D tihi, men nu böööörjar uggly betty, så nu måste jag sätte mig framför tven och kolla lite på de! (: Kanske skriver mer i pausen! :D<3

Uppdatering! (:

Ligger och kollar på ugly betty, och har fet migrän, men blir skolan imorgon ändå tror jag, ska göra matteprov och så .. Men de är lite dryg, för ett svenska arbete ska vara inlämnat imorgon annars kommer det inte med i betyget, ås kanske får ig, men jag tar nog den risken ,har så ont i huvudet, så borde inte sitta här igentligen men ah.. MEN! det är endast 2 dagar kvar tills mitt gips ska bort, har tid på lasarettet i borås klockan 14.00 på tordag, snacka om att jag längtar! :D
J<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0