210509

Hejsan! (:

Igår var jag i skolan, lååång dag! på hemkunskapen gjorde vi pizza, och fysjuttsingen vad gott det blev! :L haha!. Klockan ett hade vi föreläsning om 1800 talet, för vi ska till ett ställe i fänneslunda den 2 juni och där va de typ en gård på 1800 talet eller ngt xD så jag satt där utrustad med min ipod och en klubba för att slippa lyssna :D funkade inte speciellt bra med ipoden, men klubban var god! :D hahaha! :p sen hade vi no i 40 minuter, och sedan slutade vi! (: Gick till villan och var där med fredrik och måns, haha fredrik ska jag slå neeeer på måndag! xD han mobbar mig för att jag har sånna skillz så jag kör ner i diket i skogen, medans han vurpade i ulricehamn med sin moppe eller nått xD

Idag ska jag plugga och lite så, får se om det blir något mer gjort, man vet ju aldrig! (: men nu ska jag ta och kolla klart på filmen sound of music

<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0