190509

Hejsan! :)
Varit i skolan idag med, lång med bra dag! :)
har faktiskt sjukt roligt i skolan nu för tiden, tack alla!<3

Men jag har kommit på en sak, det är inte många som vet att jag har varit helt och hållet besatt av Marilyn Manson, och det är helt sant!. jag har varit på konsert med honom och allt, men ju längre tiden gick så slutade jag tycka om hans musik, varför är det så? nog för att jag gillar musiken som han gör, han är helt fantastisk enligt mig, men musiken finns inte inom mig längre, jag saknar den jag var då faktiskt .. visst, jag har gått vidare men gud vad jag saknar det!. Nog för att jag älskar honom och musiken, men jag behöver hjälp att hitta tillbaka till honom! Jag behöver verkligen det, det var alltid han som jag lyssnade på när jag var ledsen, det var faktiskt hans musik som hjälpte mig igenom en riktigt jobbig tid då jag blev dumpad av en kille som jag verkligen gillade .. finns det någon som kan hjälpa mig? Vore sjukt underbart!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0