160509

Hejsan! :D

Idag fyller min bror år, grattis så mycket till honom<3
idag har jag bara kollat på tv, disney channel har visat hannah montana hela dagen, så har inte haft något liv utan legat och kollat på det xD haha!. Sedan har jag städat också, göttgött!. och snart kommat Sofiiiia hit!<3 och sover här förstås, mysmys! hm, undrar vad vi hittar på, får väl se, kommer nog iallafall kolla på eurovision song contest finalen tihi! :D skojskoj, sen blir det nog mys och prat, och vi ska ta bilder! haha, de måste vi göra! :D Älskar dig gumman<3
Väntar på att hon ska ringa och så ska jag gå och möta henne, hon vet inte vart något ligger i nitta förutom var malin bor, så hennes pappa ska släppa av henne vid vägen där malin bor xD så ska jag möta henne där och så ska vi gå hem till mig x'D men nu ska jag fixa mig och så, sedan gå och möta sofiaaaaaa! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0