150509

Hej hallå:)

Nu har jag varit duktig med att skriva ju :), skriver däremot inte långa inlägg, gör ganska ont i handleden x) men spela roll! ;D

Idag har jag varit i skolan, första gången på helaveckan, göööttt! xD haha, vi hade några från ungdomsmottagningen i skolan som pratade med oss tjejer om sex och skit xD jätte drygt, men ganska intressant! :) höhö. efter skolan så kom mikaela och hämtade mig och så åkte vi in och åt lite pizza, mums! :D haha, fast blev mätt sååå fort :o synd om min pizza<'3 haha. sedan åkte vi till ica och sen skjutsade hon hem mig, snäll som hon är! :) skoj att prata med henne lite igen, längesedan sist! :)tihi, idag vet jag inte vad som händer, får se! kanske hittar någon som vill hitta på något, man vet ju aldrig! ;D Men nu ska jag kolla på tv x)

Förresten, min bror fyller 22 imorgon, grattis bror<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0