130509

Hejsan! :)

Jag är fortfarande sjuk :( riktigt tråkigt och vara så förkyld, hostar som en toooook! :/ menmen.
Igårkväll så kollade jag på semifinal 1 och det var hyffsat .. tycker däremot inte Malenas nummer var så bra faktiskt, jag gillade inte hennes bakgrundssångerskor, de sjöng ju med i allt som hon sjöng, och ja, jag gillade det inte ..

Idag har det varit en lååång dag! började med att jag som vanligt kollade på "vakna med the voice" på morgonen, brabra! sedan ringde jag mamma, för mitt gips krånglade och skavde och så.. så mamma ringde till sjukhuset och så åkte vi dit och nu har jag ett nytt gips, känns bra! :) Nu sitter jag och kollar på tv, så ska fortsätta med det! :)

/i

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag minns inte vad stället jag köpte den på heter.. haha, typiskt mig ;P men det är bara att söka runt lite ;D finns den i Finland finns den säkert i sverige åxå (:

2009-05-14 @ 08:09:07
URL: http://enlitenrosabubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0