110509

Hej hallå! :)

Nu var det dags för mig att skriva lite igen (; haha!.
igår var jag på trädgårdsmässan på liseberg med mamma och pappa, riktigt trvligt var det, förutom alla människor som knuffade mig fram och tillbaka :( fick fan damp där ett tag .. men när mamma och pappa köpt lite pelagoner så gick vi iväg så jag fick spela på sånadär spel som man kan vinna stjärnpris och allt x) ah och flrst spelade jag på kramhjulet (?) jag tror det hette så :P ah, då vann jag en gullig elefant som jag döpt till pancakes haha, fråga mig inte varför, det var det första jag kom på xD den är jättegullig iallafall, sedan gick vi runt lite, sen gick vi och kollade på fler blommor. Sedan ville pappa kolla på fler blommor men mamma vill att jag skulle få spela lite till, så pappa kollade på blommor medan jag och mamma gick och spelade lite till, höhö jag vann en film som heter Love in Manhattan! :) verkar bra, sitter och kollar på den nu! ;D  haha. är sjuk idag förresten, är jätte förkyld efter att jag gick i regnet i fredags, såååå jobbigt är det :/ hostar som en tok och ögonen rinner och näsan är täppt och så :( fyfan . menmen, får väl försöka gå imorgon iallafall. Men nu ska jag kolla på filmen tror jag, vi hörs snart igen! :)

/i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0