100509

Hejsan! :)

nu vart det ett tag sedan jag skrev senast, men jag har ju faktiskt brutit handleden :( det är drygt och gör ont emellanåt, men det funkar faktiskt .. menmen, men om det senare! ;D

Ikväll har jag kollar på "Se upp för dårarna", en super film, och jag måste säga att alla skådespelare gör en riktigt bra insats! :) haha! ;D och jag måste faktiskt medje att Mattias Redbo inte ser allt för dum ut, mums på honom! haha, spela roll om han är 18 år äldre än mig, honom tackar jag inte nej till, det kan jag lova! xD haha!, förlåt, men jag är på skoj humör, även fast klockan är fem i halv ett på natten, och jag igentligen borde vara dö trött så är jag riktigt pigg :p

I fredags så krossade kanada sveriges gulddröm i vm för tredje året i rad, jag tycker synd om sverige, men nu tar vi brons iallafall! :) Jag kan hålla med om att sverige inte hållt mottet varje match, men jag är ändå stolt och vi tar guld i OS 2010 istället! ;D haha, jag stöttar er till 1000 procent!<3

Ja, och så tar vi det här med min brutna handled också då .. Fredagen den första Maj, så kraschade jag i skogen med min brors fyrhjulingen, jag fick inga allvarliga skador mer än min brutna handled, och jag vet heller inte vad som hände, allt är nämligen helt och hållet suddigt, och jag vet bara att jag landade med huvudet böjt. Handleden är brutet på att komplicerat ställe och därför får det inte lägga sig fel. Den 7 maj var jag inne och kollade handleden så att allt var rätt och det var det, så det är ingen fara för att det hamnar fel nu iallafall .. och hade jag varit över femton så hade jag faktiskt fått operera, men det slipper jag ju nu, så det spelar ingen roll :) gipset ska bort den 28 Maj, då jag ska till en arbetsterapeft som tar bort gipset och visar mig några övningar som ska gå min handled rörlig igen! ;D Och eftersom jag inte minns något av olyckan så har jag mycket svårt att svara på frågor men jag ska försöka om ni har några! :)

Jag vet inte om det finns något mer att säga? Mer än att jag vill bli av med gipset och att hockeysäsongen ska börja, men det är ju bara önskedrömmar ett tag till! haha! xD och förresten, jag HATAR den nya sändningstiden för våra bästa år som går på tv3, allvarligt, halv elva på förmiddagen, vem är hemma då? :s tråkiiiigt!.. men nu måste jag nog ta och sova, jag ska uppdatera här så ofta jag orkar och kan med min handled, gör väääldigt ont att skriva sådana här inlägg med den fingrarna på den brutna handleden!

/i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0