010509

Hejsan! :)

Det har varit en lååång men bra prao vecka på DB schenker. Dagen igår gick bra, fick slänga en massa skräp i en kontainer, som jag sedan fick hoppa runt i (a) Mamma hade nog rätt att jag är en sopa xD haha!, fattar ni? en sopa som hoppar omkring bland sopor? xD HAHAHAHA! jag vet, jag har ingen humor x) men iallafall, vi slutade runt halv ett, men kom inte där ifrån föränn vid ett, då mamma äntligen fick sluta, då fick jagh och Malin, 300 kronor var, men jag lämnade tillbaka mina 300 när jag kom hem, för jag tycker inte jag är värd dom, jag tycker mamma borde ha dom!. men iallafall, när vi slutat åkte vi till blå stjärnan, som är ett djursjukhus i borås och köpte ett special shampoo till tindra vovven<3 hon mår jättedåligt just nu :/ men iallafall, när vi var där så ringde min bror och sa att vi fick åka tillbaka och hämta honom för att han sa till sina jobbarkompisar att han MÅSTE sluta, för att han skulle iväg klockan tre .. oh jag lovar, hör jag dom säga något elakt om min bror då jävlar! :@ jag hatar dom som jobbar där, förutom mamma, lillen, Daniel och Jörgen! :) höhö. sedan när vi kom hem så satte jag mig vid datorn, för jag mådde inte bra :( hade jätte ont i huvudet och i magen .. :/ menmen, sedan vid fyra kollade jag på ishockey VM, sverige vs Ryssland, ryssland vann i förlängningen, men de spelar ingen roll, för sverige tog åtminstonde en poäng! :D hehe! ;D Jag vet, jag är gaaalen! (; haha, och när det var slut, så lärde pappa mig att köra på david's fyrhjuling, fett skoj va de ju :o :D men sen sa david att jag inte för köra på den :o IDIOT!. cpcpcpcpcpcpcp, så jag kanske ska köpa en egen! :D fett najs ju! :) då kommer jag dra runt här omkring och leeeka (a) haha!. Annars ska jag köpa en moppe, men jag vill nog ha en fyrhjuling ist! :) vi får väl se.. Sedan på kvällen kollade jag lite på tv, och sedan somnade jag, det var skööönt att få sova! ;) idag skulle jag igentligen på bio med Malin, mn lär inte hända, så får fråga någon annan istället! (: Någon frivillig? jag bits inte, jag lovar ;) haha :D Men nu ska jag ut i det finfina vädret och gosa med mina vovvar<3
Bild på Tindraälskling<3


Ha det bra in the sun älsklingar♥

Over and out
/i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0