300309

Hejsan! (:

Nu vart det ett tag sedan jag skrev igen, men jag tycker jag sköter mig faktist ! ;D
Iallafall, som alla vet så är det ju måndag och helgen är över så vi börjar med lördag! (:

Lördag:
Var och jobbade på mammas jobb, Min kusin och hennes syskon var där också, kul och träffa dem! :) Sen på kvällen färgade jag mitt hår, bild kommer i slutet på inlägget!

Söndag:
Söndag var väääldigt seg, och slöade säg fram. Men jag hoppas att alla har ställt fram sina klockor iallafall, för nu är det ju sommartid! (: Klockan två la jag mig i sängen och kollade på Life is wild och sedan klockan 15.10 åkte jag in till ulricehamn och kollade på Ulricehamn vs Jonstorp. Det var en sjukt bra match det var väldigt roligt med, för på lördagen köpte jag ett par nya skor och jag hade dom på mig på hockeyn och mina skor var chock-rosa, och dom lös i mörkret :P haha!, det var riktigt skoj! ;D och Min favorit gjorde ju två mål på matchen med, snygga som sjutton! höhö (: sedan på kvällen åt jag mat och kollade på Wipeout, skoj som fan! ;D

Måndag:
Åkte till skolan som vanligt, men fick så jävla ont i magen så var bara på en lektion .. sedan vid 11.40 åkte jag in till ulricehamn och skulle ta en buss därifrån men det visade sig att det inte gick en enda buss till nåonstans nära nitta, så fick vänta ändå till 13.35 på att få komma på en buss och åka hem, fiifan! men det var skoj på vägen hem med Daniel Lundh! (; sen när jag kom hem satte jag mig här så klart och bestämde mig för att skriva här i bloggen! (:

så sjukt fin text:
What I have in me
in my mind is you
I would die if we were through
What I'm feeling now
when what I'm having is you

All I have is you
and it's all that i'm breathing for
All I need is you
Now I can't make it through
I am losing you forever
I am lost in pain without you
I am leaving ground forever

Bilderna som är utlovade:

Mitt hår, man ser inte så bra, men det är mörkare iallafall! (:



Mina skor:


och sist men inte minst, min personliga favorit bild från hockeyn igår, tagen av mig såklart:


Jag älskar er! ♥

Over and out
/i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0