270309

Heeejsan! (:

höhö, hade utvecklingssamtal idag, gick rätt bra tycker jag! ;D men fan va kasst de nya temat här på bdb är :o trodde de skulle va snyggt ju ^^. även bestämt att malin inte ska med till turkiet längre, eller ja, hon sa att hon inte ska de så. när hon väl avbokat de så kan hon ju inte ändra sig! hade även franska prov idag, MUNTLIGT. fick G på de iallafall, stooooolt! :D haha. mumsmums, nu ska jag typ äta eller nått tror jag, är hungrig som fan!.

Sofia Andersson
Vi har inte känt varandra så himla länge igentligen, sedan vidablick i sjuan. Men jag är så oerhört glad att jag fick chansen att träffa en sån underbar person som dig! du går inte att beskriva, inte ens med alla ord som finns i hela världen, inte ens på andra språk. Du är så mycket för mig, du finns alltid där, och jag vet att jag alltid kan lita på dig. Vi har aldrig bråkat, och jag hoppas att vi aldrig gör det heller, för det vet jag inte om jag skulle klara av faktiskt! Okej, jag känner mig ganska patetisk som sitter och skriver det här, men jag vill att du ska veta hur fruktansvärt mycket du betyder för mig. du&jag på vidablick med sjuorna, de är total kaos verkligen. somnar och försöver oss och gör galna saker och allt.. jag vet inte vem jag skulle vara om jag inte fått träffa dig, du är mitt solljus i svåra tider! Du är så mycket, du är bäst, du är allt, och framför allt är du mitt miffo, Jag älskar dig sofia<3

Hare bra sötiiingar! (:

Over and out
/i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0