250309

hejsan! =)

Nu vart det ett tag sedan jag skrev, men så himla mycket att göra iskolan, sjukt jobbigt! ..

Måndag: Var i skolan såklart, rätt lång dag, men gick bra! =) efter skolan sen hade jag bestämt mig för att plugga men orkade inte, och var verkligen inte på humör. somnade sjuuukt tidigt, men det var skönt att sova! (:

Tisdag: skolan idag igen, kändes som längsta dagen någonsin, den ville ju aldrig ta slut .. :/ menmen. hade världens jevla huvudvärk hela dagen och orkade inte plugga, var och klippte mig dock, och man ser ju inte precis någon skillnad, men håret känns mycket fräshare nu.

Onsdag: Vaknade med en sprängande huvudvärk idag igen, och de gjorde så jekla ont så jag satt och grät i köket och det fick mamma att förstå att jag inte pallade gå till skolan, så hon ringde och sa att jag var sjuk. Mamma var också hemma från jobbet idag pga magkatarr(stavning?) fick vi veta efter att hon pratat med vårdcentralen i ulricehamn. Så jag följde med henne till apoteket och köpa medicin till henne. sedan när vi kom hem igen la jag mig i sängen och kollade på tv, och sen somnade jag i en halvtimma och vaknar upp med sprängande huvudvärk igen =/ hatar de! .. men tog en alvedon för en stund sedan och hoppas på att den ska hjälpa.. Sitter förövrigt och försöker installera Sims 2 nu, har så tråkigt, så kan ju lika gärna spela lite, höhö! ;D Men nu ska jag hämta mig något att dricka och sen ska jag installera klart sims! ;)

Over and out
/i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0