220309

hallåå! (:

Då är det söndag igen, och imorgon är det skola .. Helgerna går alldeles för fort!

Lördag:
började bra, åkte till Borås och köpte Mascara och en pennkjol, men sedan förstördes hela dagen genom att jag bråkade med malin, och jag var sur resten av dagen.. och sedan på kvällen fick jag världens huvudvärk, kändes som om någon stod och högg med en kniv i huvudet på mig :( menmen..

Söndag:
Den här dagen hoppas jag bli bättre, ska på hockey i eftermiddag och sen måste jag plugga lite med, tråkigttråkigt! skulle igentligen till skidbacken i ulricehamn, men orkade inte och har ju som sagt läxor =/ menmen. nu ska jag kolla på gilmore girls och sedan ska jag plugga! :)

Over and out
/i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0