200309

halooouuu! :D

helg helg käääära helg, du är sjukt välkommen! är ur trött, så det är underbart med helg, som jag hoppas ska spenderas med roliga saker! :) höhö, dagen idag har varit helt okej, men idrotten som jag hade som första lektion var urusel! men resten gick riktigt bra faktiskt, fick tillbaka ett bokarbete på svenskan, och jag fick VG- på läsning och G+ på skrivuppgifterna!, så jag fick G+ som betyg på hela bokarbetet! :D och när jag slutat vid 11.20 tog jag en buss in till ulricehamn då jag mötta Mikaela och så gick vi och åt pizza, MUMS! <3men sedan skulle hon tillbaka till som praktik och jag fick gå och vänta på bussen, satt där en stund och sedan kom Hanna Grandin dit, så vi satt och pratade, det var riktigt skoj! :) och sedan kom bussen och jag gick av sedan i hökerum, skulle till skolan där och så. höhö, sen åkte jag hem och nu är jag här, och snart ska jag äta något, och kolla på tv!

Over and out
/i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0